utorak, 28. listopada 2008.

I love Asterix !











3 komentara:

Desimir Miljić kaže...

E, vidiš, ovdje briljiraš! Mislim da ti je karikatura ono gdje tvoj stil jako dolazi do izražaja. Osobenost je nešto što mnogi ljudi nikad u životu ne postignu, a ti to već imaš! Uz malo rutine, čini mi se da si već spreman za profi rad. Imam utisak da ti i realistički pristup "trpi" zato što unosiš neke elemente karikature u realistične radove (predimenzionirane šake, stopala i sl.). Samo nastavi!

TOMI kaže...

imas pravo desko,"realisticki" pristup je meni prava gnjavaza...jednostavno ne znam sto da uradim,a da ispadne lijep crtez kao sto ga ti, maza i ostali radite. ide mi na zivce svo to mjerenj proporcija i odnosa. da li ti mjeris svoje crteze ili vec rutinski znas odnose i velicine?
kada crtam karikaturisticke stripove uopce o tim stvarima ne razmisljam i bas se dobro osjecam.

Desimir Miljić kaže...

Ma, meni je karikatura uvijek bila komplikovana, ja sam ti onaj što puno detaljiše i ganja perfekciju (premda mi baš i ne ide od ruke), tako da su mi realizam i proporcije postali sasvim rutinska stvar... U svakom slučaju, mislim da imaš sasvim osoben karikaturalistički stil i bilo bi ga glupo ne iskoristiti...