nedjelja, 4. siječnja 2009.

"VITEZ KRAVATA" copyright and TM by FAB. All rights reserved.


Broj komentara: 7:

Desimir Miljić kaže...

Da li ovo znači da se kreće nešto konkretnije sa Vitezom Kravatom?
Meni je ovo super i mislim da ti je on jedna od najboljih stvari koje si do sad uradio...
Svaka čast!
Samo udaraj!

fab kaže...

Pokusat cu napraviti nesto sa ovim stripom. Namjeravam preko stranica "STRIP VESTI" upoznati javnost sa mojim stripom. Prvo namjeravam objaviti ovaj dolje, nijemi strip, pilot epizodu, zatim jedan malo duzi 10-ak str. sa tekstom. A onda,ako sve bude kako treba, jedan u duzini albuma cca 44 str. Izgleda prilicno ambiciozno, znam, ali mislim da bih to mogao povuci ako uspijem dogovoriti "VITEZU KRAVATI" mjesto na "STRIP VESTIMA". Meni je jako tesko raditi za ladicu, tako da bih imao motiva isporucivati barem jednu stranicu stripa tjedno. Mislim da postoje velike sanse da se to i ostvari jer se Zoranu, koji je urednik i autor STRIP VESTI, strip svidja.
Sto je s tobom? tvoji blogovi su neaktivni!!?? A?

Desimir Miljić kaže...

Ma, kod mene je posao oko Nove godine bio grozno obiman, nisam stigao glave dići, a u međuvremenu sam se i priženio, žena mi je trudna, pa krajem 9. mjeseca očekujem i prinovu, tako da sam sav spetljan i ne stižem ništa. Malo me je Pero Ložač izmorio, izgubio sam volju za mnogo čim nakon njega...
Drago mi je da ti imaš energije za nas obojicu! Samo naprijed!

fab kaže...

BRAVO!!!!!
Dvostruke cestitke!!!!
Prekrasno! Ti si sa ovime postigao svoje remek djelo!
Imati obitelj i djete je najveci Blagoslov sto ga mozes dobiti!
Jako sam sretan zbog tebe!
Pomolit cu se da vas sve zajedno prati puno zdravlja i srece!!!
A stripova ce biti!

Desimir Miljić kaže...

Hvala najljepša na lijepim željama!

Rico kaže...

Fab: Mislim da ti Pero kravata stilski najbolje lezi, odlicno izgleda. Ja bi nastavio picit takvim karikaturalnim stilom, vrlo je privlacan crtez.

A za Desimira: vidio sam kolor Pere lozaca i ne kuzim sto i u cemu je problem. Izgleda vrlo dobro, pogotovo sto sad cujem da ti je to prvo obojano na kompu?????
I Sritno:)

fab kaže...

da, i meni se Deskov kolor svidja! On je i jako dobar strip crtac i pripovjedac, vjerujem da bi napravio jako dobre stripove i za strano trziste, samo kada bi htio!
a opet ga razumijem sto mu se sa time vise nije gust baviti.
nema vise one magije, kao kada smo bili klinci!