nedjelja, 15. ožujka 2009.

cekajuci scenarij razradjujem ruku...


Broj komentara: 5:

Desimir Miljić kaže...

Majstore!
Svaka čast! Originalan rukopis, sigurni potezi, sve savršeno! UDARAJ, NE ČEKAJ! Kad će album? Nemoj se ljutiti, ali karikatura ti je mnogo jača od realizma, ovo su profi uradci!

fab kaže...

Dragi moj prijatelju, da te uputim, Sergej je je strip Darka Macana(bio je u Makarskoj). Danas sam dobio scenarij za strip(8 str.) o Sergeju od Jurice , a sto je sve rezultat moje ideje nabacene Darku oko kracih spin of epizoda da bi se "udebljalo" izdanje "Serdej stripa".
Nadam se da cu uspjeti nacrtati korektan strip! Uglavnom sve ce se cuti, a nadam se i vidjeti!

fab kaže...

Ne ljutim se ja rodjo, ja jako dobro znam koliko su nezgrapni moji "realisticki" crtezi, anatomski smjesni...itd, ali trava je zelenija preko ograde, kazu, pa se ja zanesem ponekad...ah!

Anonimno kaže...

a i crtanje realizma (narocito po prirodi) ucvrscuje bazu za karikaturu!

naravno da svakome nesto bolje lezi, ali to niposto ne znaci da ne vrijedi razvijati i onu drugu stranu.

Desimir Miljić kaže...

Ne kažem ja da ti realističiki crteži nisu dobri, samo da su ovi karikaturistički jači...